هتلهای سه ستاره دبی
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره دبی

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور دبی است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان هتل فورچون پرال در تور لحظه آخری دبی فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگران تور دبی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگران تور دبی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی برای توریست های تور دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن برای گردشگران تور دبی 94  بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی تعطیلات پاییز 94 این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها برای رفاه مسافران تور دبی به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: